heeet

Alla inlägg under januari 2011

Av elina heeet - 31 januari 2011 20:45

Hejsan sweets !!!

ville bara säga att Filippa har frågestund så kommentera !!!!!

En stor länk till Filippa !!!! 

 

Av elina heeet - 31 januari 2011 20:19

Hello my sweets   

Just nu så sitter jag och kollar på ... ''Rubriken'' !!!

Jag kom precis ut från badet.Det var jätte varmt & skönt ! Men imorgon så ska jag gå till skolan och jag och klassen ska åka pulka eller skridskor.Jag valde pulka :P Men snart så ska jag nog dejta kubben och ringa pappa innan.Men nu så säger jag godnatt lite i förväg !

Good night my sweets ♥

(och drömm sööta drömmar)

  

Ser ni vem det är på bilden ?

( jo,FELICIA THÖRNBERG )

 

 

Av elina heeet - 31 januari 2011 17:37

  

JAG SAKNAR DIG BÄSTIS !!!!!!

Jag saknar din röst,jag saknar ditt skratt,jag saknar minnerna med dig,jag saknar dina underbara kramar,jag vill bara träffa min bästis !!!!!! Du är inte som en bästis,du är som en syster.Du betyder mer än nått annat i hela värden för mig twin ♥ Vad skulle jag göra utan dig ? Jag skulle inte kunna leva om du inte fans ! Jag älskar dig mer än nått annat och jag hoppas du förstår det ♥ Jag ska ringa ! Vi kommer nog träffas när som helst !♥ jag tänker inte på nått annat än du just nu.Du är inte som alla andra ! Med dig delar jag de bästa minnerna i hela mina 10 år ! Vi har kännt varandra i 10 år nu ! Jag kommer ihåg när vi kolla på Alice i underlandet med madde ;) Det var skit kul ! Jag minns alla tider med dig gumman !!!!♥

 

Av elina heeet - 31 januari 2011 15:48

... Jag är kattgalen !

... Jag älskar lejopard mönster !

... Jag är tokig i rosa & svart !

Visste ni det om mig ?   

Av elina heeet - 31 januari 2011 13:16

Hello my sweets   

Just nu så är jag hemma och är sjuk :( Eller det är ganska skönt att vara hemma från skolan :P Men tyvär så hann jag inte blogga igår.jag lovar att bli bättre på att blogga ! Men nu så tog jag lite bilder så här får ni de !

  

Jag älskar dig Olivia bästis !!!!! 

  

Hehe ...

 

Hahahah jag gick ut utan strumpor en dag i förra veckan !!! :P

  

XD

   

Min fina tvilling !

  

Tihihih XD 

   

Lite konstiga bilder, Men men ...

men nu så ska jag stänga av datorn så ... Vi ses senare ;)  

Av elina heeet - 29 januari 2011 22:03

Hej !

Idag så åkte jag hem till mamma klockan typ 2-3 tiden.och sen så åkte jag och mamma och handla lite.Jag köpte strumpor med lejopard mönster på,godis,vi hyrde en Klara film,och så köpte jag en ny toning :).och sen så åkte vi hem och så tona vi mitt hår och sen så gorde mamma mat.det blev natcho tallrik.och sen efter maten så färgade jag mammas hår :P.och nu så är mamma uppe i badrummet och sköljer ur det (svårt att förklara men ni som har tonat/färgat fattar nog) ;).men jag är as nöjd med håret.nu är ajg typ inte brunett längre,nu är jag svart :D ! men nu så kommer lite bilder !

  

Där fick du en bild Tilda :D

   

Hahahah jag hade tomteluva på bilden ;)

    

Där ser man tomteluvan bättre :P

  

Gråa strumpor !

  

Rosa strumpor !

  

Mörk lila strumpor !

  

Suddig bild menmen ...

Det var det men nu så ska jag kolla klart på Klara filmen :) (min mamma heter Klara) fast det är inte den Klara.men jag hinner nog inte blogga efter filmen så jag säger godnatt nu :P

GODNATT ALLA SÖTA SOM LÄSER MIN BLOGG !!!!!!!

Av elina heeet - 29 januari 2011 09:54

Hejsan !

rubriken talar lite av det jag ville säga.men förlåt om jag inte har bloggat på länge men jag har så mycket att göra som tillexempel:läxor,kompisar,konståkningen och massa mer.men idag så ska jag inte göra så mycket men nu så ska jag gå upp från sängen och kolla lite på tv :D men så här ser jag ut nu :P

  

Amen tjena godmorgon,hur ful får man va ? :P

   

Kolla ! jag är blondin :D

   

Men jag bloggar mer ikväll (hoppas jag) hejsvejs ;)

Av elina heeet - 26 januari 2011 21:47

Hej !

här får ni 4 bilder jag tog för typ 10 sekunder sedan :P

 

Vad ska man säga ?

   

Jag ser såå himla ful ut så jag ville göra så :P

   

Så ser skalet ut :D

Snyggt ? 

  

Ganska bra !

 

Presentation


Hello sweets !
Du som kollar på min blogg nu är helt klart Söötast ivärden !
Det bästa med att blogga är nog att få svara på många frågor och att kolla statistiken !!!!
Jag älskar värkligen att blogga och ta foton!Kommentera innan du går ;)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards