heeet

Alla inlägg den 1 februari 2011

Av elina heeet - 1 februari 2011 20:39

Hej !

Jag har precis borstat tänderna,satt på mig pyamas och nu så höller mamma på att bädda min säng.men nu så ska jag gå och sova.och jag längtar tills imorgon för du så ska jag vara med bästis fästis Tovis !!!!♥ det var länge sen vi var !

God natt alla sööta♥

 

Av elina heeet - 1 februari 2011 16:09

  

Ses ♥

Av elina heeet - 1 februari 2011 14:37

Hello my sweets   

Just nu så sitter jag här och äter lite vindruvor och jag ska snart göra en macka men idag så var det en jätte bra dag ! Det var skit roligt.jag tog med mig en slacks matta.Den gick as snabbt ! Men när jag & Linda skullle åka så var det sååå halt att jag åkte ner med mattan själv & jag åkte på magen ! Hahah,& när jag kom upp till Linda igen så var hon nära på att åka ner själv utan matta för hon skratta så mycket :P Och sen så tvinga jag Pontus (min lärare) att åka så han låna Williams hjälm för min var för liten för hans huvud.Han åkte på Williams matta,min matta,Emmy.ns pulka & Lindas tefat.

Asså det var så himla roligt så att man dör :P.Men nu så kommer lite bilder jag tog nyss :P

  

Hahah men gud så man ser ut !

   

Ego hahah

   

Fjortizzz ♥

  

Hahah lite mupp :P

  

 

  

Elina=Fjortizzz  ♥ (driver)

  

Jag älskar min andra halva ! Du är sååå fiin Elina 2  ♥

  

Elina 1♥Elina 2=Sötisar ;)

  

Hahah jag var inte beredd :P

men nu så ska jag kolla lite på tv

Ses♥

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hello sweets !
Du som kollar på min blogg nu är helt klart Söötast ivärden !
Det bästa med att blogga är nog att få svara på många frågor och att kolla statistiken !!!!
Jag älskar värkligen att blogga och ta foton!Kommentera innan du går ;)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards