heeet

Alla inlägg den 4 februari 2011

Av elina heeet - 4 februari 2011 16:47

Hej gullungar !!!!!

idag så har jag varit med Fjidissss  ''Kommentera'' hennes blogg !!!!!! (det är jätte viktigt) men här kommer lite bilder !!!

 

Jag tog en precis efter hon hade gått

   

Fett sööt du är Frida !!!!!

  

Hahahahah jag ser ju ut som en docka :P

   

Fin !!!

    

Älskar dig bästis <3333

   

Hahahah Frida tyckte jag såg ut som en utomgording :P

  

 

Om man inte tycker Frida är söööt så är man konstig :P

men nu så måste jag gå !!!

//Fridas Puff   

Av elina heeet - 4 februari 2011 16:37

1a bilden: Någon du umgås väldigt mycket med.

2a bilden: En bild på dig själv. 

3e bilden: En bild på någon i din familj.

4e bilden: En bild på en konstig tid i ditt liv. 

5e bilden: En gammal bild på dig själv. 

6e bilden: En bild på dig och en vän du inte varit med på länge.

7e bilden: En bild som du aldrig lagt upp. 

8e bilden: En person som du saknar. 

9e bilden: Någon i din släkt. 

10e bilden: Någon du tycker är väldigt snäll. 

11e bilden: En person du kan berätta allt för. 

12e bilden: En bild på din vardag. 

13e bilden: Du och någon klasskompis. 

14e bilden: En bild som påminner dig om gamla tider. 

15e bilden: En person som du vill vara med. 

16e bilden: En bild på dig själv. 

17e bilden: En ovanlig bild. 

18e bilden: En bild på din fritid. 

19e bilden: En person som är snygg. 

20e bilden: En bild på dina närmaste. 

21e bilden: En person som alltid ställer upp för dig. 

22e bilden: En bild på en tid du saknar. 

23e bilden: En bild från i somras. 

24e bilden: En bild som gör dig glad. 

25e bilden: En person som alltid gör dig glad. 

26e bilden: Någon/några som du alltid har roligt med. 

27e bilden: En bild som du alltid skrattar åt. 

28e bilden: En tokig bild. 

29e bilden: Den nyaste bilden på dig själv. 

30e bilden: Någon du aldrig kommer släppa taget om
 
Jag börgar med det som alla andra gör så ....

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hello sweets !
Du som kollar på min blogg nu är helt klart Söötast ivärden !
Det bästa med att blogga är nog att få svara på många frågor och att kolla statistiken !!!!
Jag älskar värkligen att blogga och ta foton!Kommentera innan du går ;)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards