heeet

Alla inlägg den 2 februari 2011

Av elina heeet - 2 februari 2011 19:13

Hejsan !!!

Nu så kommer Siris idolbild !

  

:) 

Av elina heeet - 2 februari 2011 17:23

Hejsan sweets !!!

Just nu så har Tovis precis gott :( Men vi har haft det BÄST som vanligt ;) och precis innan Tove gick så smikna hon mig som en clown :PMen nu så kommer lite bilder vi tog !!!

  

Hahahah så blev jag XD

  

Hehe ...

  

Hahah där ville inte Tove vara med på bilden !

  

Men guuud ,kolla mig ?!

  

Snyggt Tove !

  

Ojojojoj vad har du råkat ut för nu lilla Tove ? :D

Men det var inte så många bilder men nu så ska jag gå ner och göra läwan sen skära lite och sen ta det lungt och kolla på halv åtta hos mig ! så jag kanske bloggar mer sen så vi ses senare !!!

Ses gullisar !!!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hello sweets !
Du som kollar på min blogg nu är helt klart Söötast ivärden !
Det bästa med att blogga är nog att få svara på många frågor och att kolla statistiken !!!!
Jag älskar värkligen att blogga och ta foton!Kommentera innan du går ;)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards